آغــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــوش



آغوش ها را سند میزنند !


آغوشی که برای من بوده ...

حال به نام دیگریست !

شکستــــــــــــــــــــــــــــــــــ



هیچ وقت دوست نداشتم الکی و یهویی شاخ بزنم توی یه مطلب و موضوع !

همیشه میگم، یه چیزی و باید از صفر اش یاد گرفت تا توش موفق بود ...

فکر می کنم همین موضوع، عامل شکست من در اکثر مراحل زندگیه !

رانـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـی




این کارخونه رانی، ینی نمی دونه این تیکه آخری گیر میکنه، که نزاره توش !!؟

لبخــــــــــ ـــ ــــــــــند



تجربه ثابت کرده که

هر لبخند می تونه شروع یک بدبختی باشه !

پس نه تو روی آدما بخند

نه به لبخندی که توی روت میزنن توجه کن

ملــــ ــ ــــــــــــــت

این از ملت :

از اخلاق که حرف نداریم

از انصاف که محشریم

قابلیت اعتماد متقابل : 100%

خیانت ؟ نه، نه، اصلن !

رانندگیمون توی دنیا حرف اول رو میزنه

ساعت کار مفیدمون هم که دیگه جای بحث نداره...

دانشجوها هم که جز درس خوندن کار دیگه ای بلد نیستن !!

اون وقت میایم از حکومت مینالیم ؟

بابا دس وردارید

آرزویـ مـــ ـرگـــ




در سرزمینی زندگی می کنیم، که پیرزن(و پیرمرد) 80 ساله از مرگ می ترسد، ولی جوان 22 ساله آرزوی مرگ زودهنگام خود را دارد.

گوشی موبایل



این برندهای سازنده ی گوشی های تلفن همراه

باید یه جایی پشت در گوشی ها، برای قایم کردن(بخوانید گذاشتن) سیم کارت دوم، تعبیه کنن !

کارت شارژ



من نمی دونم 2هزارتومان

به 20 تا 100تومان

چقدر فرقشه ؟

به طرف میگم یه وقت به دخترا شارژ و اینا ندی پرو میشن!
میگه نه بابا !
فوقش 100تومان انتقال میدم بهش
میگم فقط یه 100 تومان ؟
میگه نه، صبح 2-3 بار، ظهر 2-3 بار، شب هم 2-3 بار


سگ بزنه بهش به حق لیگ برتر ایرانسل

کـــ ــوهـــــــ


کوه هم باشی

واسه رسیدن ب قله های افتخار !

ازت بالا میرن

ایـــنــبـاکس گوشی



اینکه هر روز هی میرم اینباکس گوشیمو از بالا تا پایین

و از پایین تا بالا زیر رو رو می کنم و دوباره خونی می کنم

نشون میده یه نمه تنهام ... آره ؟