لـــبــــــــــ خــــــنـــــد


بعضی وقت‌ها
             بعضی‌ها هستند
                              که لبخندِ‌شان بدجوری دل آدم را می‌بَرد.

 بعضی وقت‌ها
               دیدن بعضی لبخندها
                                     بدجوری آدم را بیچاره می‌کند.

بعضی وقت‌ها
              برای دیدن بعضی لبخند‌ها
                                       بدجوری لحظه‌شماری می‌کنم.

بعضی وقت‌ها
                 بدجوری دلم می‌خواد
                                   یک گوشه‌ای بنشینم و فقط برایم لبخند بزنی.

بعضی وقت‌ها....
                          چرا فقط بعضی وقت‌ها لبخند می‌زنی؟...


   ای لعنت به این «بعضی وقت‌ها» که نمی‌گذارد تو «همیشه» برایم لبخند بزنی...







نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

هی جک!
کنکور چی شد؟
آزاد کیه؟
اسب چی شد؟ دکمه شو درست کردی؟
اگه دانشگاه قبول نشی اسب و واسه همیشه ازت میگیرم! داغشو به دلت میذارم...

سلام ویکتوریا

کنکور خوب بود،سوالات آسون بود، همه سوالات تکراری بود، من بیشتر مباحث رو خونده بودم ، ولی من جوابا رو بلد نبودم

آزاد کنکور نمیدم، یعنی ثبت نام نکردم اصلا !!

اسب هم خوبه، ولی من 4 ساعت سر جلسه بودم تنهاش گذاشتم اصلا چند روزه همش غر میزنه !
دکمشو هم بردم درست کردم ! آشتی نمیکنه ! کار خودته درستش کنی!

دانشگاهم قبول میشیم :D چه دانشگاهی رو دیگه نمی دونم


مرسیییییییییییییییییییییی

حریر یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ق.ظ http://harirestan.blogsky.com

سلام
لعنت به بعضی وقتها
البته بعضی وقتا هم باید گفت لعنت به بعضی لبخند ها

:) لعنت !!

شرمندم می کنی بازدید از ماست

خودم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://sparrow.blogfa.com

بعضی وقتا برای بعضی لبخند میزدیم
آخرش این شد
کاش میشد بعضی از خاطرات را کات یا دلیت کرد

مرسی از اینکه سر زدی

ولی خاطرات رو کاش میشد فقط دلیت کرد.

کات کنی کجا بریزی آخه ؟

خودم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://sparrow.blogsky.com

اگه کاتش میکردم میبردم اون روزای آخر عمرم
دوران پیری، اینجوری هیجان و خوشیش بیشتره
انقدر خوشحال میشم پیر مرد و پیرزنا تو پارک باهم حرف میزنن و بهم لبخن میزنن بدون اینکه پلیس بیاد یا از بترسن که مامان و باباشون از راه برسه

خیلی باحال و به جا اومدی ، بهت تبریک میگم :پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد